ZWROT
Jeżeli zakupiony produkt nie spełni Twoich oczekiwań i chcesz go zwrócić, wymienić lub zareklamować, prosimy zapoznaj się z poniższymi informacjami.
PRAWO KONSUMENTA DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY BEZ PODANIA PRZYCZYNY
Przypominamy, iż zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz. U. 2014 poz. 827), konsument jest uprawniony, w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru, do odstąpienia od umowy sprzedaży i zwrotu towaru.
W związku z powyższym możesz dokonać zwrotu oraz wymiany danego produktu w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Warunkiem jest zwrot produktu nieużywanego, czystego wraz dowodem zakupu (faktura, paragon). Do przesyłki dołącz wypełniony Formularz zwrotu towaru (do pobrania tutaj) Uprzejmie informujemy, iż nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem. Pieniądze za otrzymany towar zwracane są w ciągu maksymalnie do 14 dni od daty otrzymania przez nas przesyłki. Pamiętaj o starannym zapakowaniu zwracanego produktu, które ma na celu uchronić go przed uszkodzeniem bądź zniszczeniem w trakcie transportu.
WYMIANA
Wymiany możesz dokonać tylko w ramach wariantu samego produktu na inny rozmiar i kolor w tej samej cenie. W ciągu 3 dni skontaktujemy się z Tobą w celu ustalenia dalszych kroków. W przypadku wymiany produktu na inny produkt w innej cenie, zostanie uruchomiona procedura zwrotu i konieczne będzie złożenie nowego zamówienia. Do produktu dołącz Formularz wymiany towaru (do pobrania tutaj) oraz dokument umożliwiający weryfikację zakupu.
REKLAMACJA
Aby dokonać reklamacji wypełnij Formularz reklamacyjny (do pobrania tutaj). Prosimy abyś do reklamowanego produktu dołączył dowód zakupu oraz wcześniej wymieniony formularz.. Reklamacja zostanie rozpatrzona przez nas w terminie 14 dni od daty wpłynięcia reklamowanego produktu wraz z wymaganymi dokumentami. W razie konieczności wydania opinii rzeczoznawcy termin rozpatrzenia reklamacji może się wydłużyć do 21 dni kalendarzowych. Przypominamy, iż nie przyjmujemy żadnych przesyłek odesłanych do Sklepu za pobraniem. Oczywiście poinformujemy Cię mailem lub telefonicznie o sposobie rozwiązania sprawy. W przypadku uznania reklamacji za zasadną:
- wymienimy wadliwy produkt na wolny od wad
- usuniemy wadę lub
- zwrócimy równowartość produktu na Twoje konto
Dostarczenie towaru z zaakceptowanej reklamacji odbędzie się na nasz koszt.
Adres siedziby firmy AGAFIA prowadzącej sklep internetowy LalaBaby.pl:
AGAFIA Agata Figurna
ul. Wręczycka 180, 42-202 Częstochowa
Województwo Śląskie
nr tel.: 696 102 636
e-mail: lalababy@lalababy.pl