Jeżeli zakupiony towar nie spełnia Twoich oczekiwań i chciałabyś go zwrócić, wymienić lub zareklamować, to zapoznaj się z poniższymi informacjami.
ZWROTY
Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014r. (Dz.U. Nr 2014, poz. 827) możesz odstąpić od umowy sprzedaży i bezpłatnie zwrócić zakupiony towar w terminie 14 dni kalendarzowych od daty jego otrzymania. Dla Twojej wygody wydłużyliśmy wyżej wymieniony termin do 30 dni. Zwrot towaru powinien nastąpić na nasz korespondencyjny adres zawarty poniżej.
Dołączenie do przesyłki dokumentu sprzedaży lub jego kserokopii będzie mile widziane i przyspieszy rozpatrzenie sprawy. Pamiętaj również o dołączeniu Formularza zwrotu towaru. Starannie zapakuj zwracany towar w sposób, który uchroni go przed uszkodzeniem bądź zniszczeniem w trakcie transportu. Zgodnie z Regulaminem, zwrotu środków dokonujemy w terminie 14 dni za pośrednictwem tej samej metody płatności, która została wybrana podczas składania zmówienia, zazwyczaj jednak w ciągu 3 dni roboczych przelew powinien znaleźć się na Twoim rachunku bankowym. W przypadku płatności "za pobraniem" zwrot pieniędzy zostanie dokonany na numer rachunku bankowego podany w Formularzu zwrotu towaru. Prosimy zapoznaj się z treścią Regulaminu (V. Ustawowe prawo odstąpienia od umowy)
Jak dokonać szybkiego zwrotu?
Pobierz Formularz zwrotu towaru
Wydrukuj i wypełnij pobrany formularz oraz dołącz go do przesyłki
Nadaj przesyłkę w najwygodniejszy dla siebie sposób:
- Szybkie Zwroty InPost - nadaj zwrot w Paczkomacie
1. Wejdź na stronę www.szybkiezwroty.pl/lalababy i wypełnij formularz
2. Otrzymasz kod zwrotu, który jest ważny przez kolejne 14 dni kalendarzowych
3. Umieść kod zwrotu w widocznym miejscu na paczce, którą zwracasz
4. Nadaj paczkę w Paczkomacie używając kodu zwrotu lub kodu QR, który otrzymałaś z InPost
- Zwrot we własnym zakresie (na swój koszt)
- wyślij paczkę dowolnym przewoźnikiem (np. Poczta Polska, DPD)
Przesyłki prosimy kierować na nasz adres korespondencyjny:
AFKOM
ul. Wręczycka 180, 42-202 Częstochowa
tel.: 696 102 636
e-mail: lalababy@lalababy.pl
WYMIANY
Wymiany w naszym Sklepie realizowane są poprzez złożenie nowego zamówienia. Nasze produkty szybko rotują i niestety nie możemy Ci zagwarantować, iż dany produkt będzie dostępny, gdy zechcesz go wymienić. Zamiast wymiany możesz dokonać zwrotu. Jeżeli spodoba Ci się coś innego – zamów ponownie! Nowe zamówienia realizujemy niezwłocznie a zwrot środków za zwracane produkty następuje z reguły w ciągu 3 dni roboczych licząc od daty otrzymania przez nas przesyłki zwrotnej.
REKLAMACJE
W przypadku niezgodności towaru z umową sprzedaży możesz złożyć reklamację za pośrednictwem dostępnego w naszym Serwisie Formularza zgłoszenia reklamacji. Przed złożeniem reklamacji skontaktuj się z nami w celu usprawnienia rozpoczętej procedury. Odeślij reklamowany produkt wraz z wymaganymi dokumentami na nasz adres korespondencyjny poprzez darmowe Szybkie Zwroty InPost lub we własnym zakresie.
Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Sklep w terminie 14 dni kalendarzowych od daty wpłynięcia reklamowanego produktu wraz z wymaganymi dokumentami. Odpowiedź na złożoną reklamację prześlemy na wskazany przez Ciebie adres e-mail. Zapoznaj się z treścią Regulaminu (IV Procedura reklamacji)